Bursa olarak…
Termal turizmde nasıl ki geriye düştüysek, kış turizmiyle de Uludağ’ın benzeri kaderi yaşadığını düşünüyoruz.
Kent için…
Ankara’da, siyasi erk ve bürokrasiyle alınabilecek birkaç satırlık kararlarla çözümler mümkünken, konularına göre ciddi zaman kaybı veya ciddi hayal kırıklığıyla yıllar geçti.
Birkaç yıldır…
Uludağ’ın, rekabete girmek zorunda kaldığı rakiplerine baktğımızda, günümüzün koşullarıyla tüm pazarlama araçlarının, bütçeli çalışmalarla beraber kullanıldığını görüyoruz.
Yanı sıra…
‘Lobi ihtiyacı’ düşüncesine kapılıyoruz.
Uludağ, en yakın olmasına rağmen…
Erzurum ve Kayseri’ye uçakla daha kolay ulaşılması ve kar türüyle beraber, pistlerinin de varlığı, pazarlamada özellikle ortaya konuluyor.
Uludağ’ın avantajları çok!
Feribotun yanı sıra, yeni otoyolun sağlayacığı yeni bir kolaylık olacak. Sosyal ortam ve faaliyetler açısından da, kıyaslanamayacak bir durum var.
Dahası…
Medeniyet beşiği ve eserlerine sahip şehirle kucaklaşabilmeyi sağlayan bir kış turizmi merkezinin kentiyiz.
En önemlisi de…
Diğer kış turizmlerine göre, tek değil 4 mevsimlik turizmin unsurlarına sahip Uludağ’ın, Davos gibi olmasını da artık pek beklemiyoruz, ancak.
‘Tam’ yetki, Büyükşehir Belediyesi’ne ait olmalı ve kentsel ölçekli olabilmenin yanı sıra, bir Uludağ lobisine de ihtiyaç gözüküyor.
Tabii ki…
Uludağ’daki işletmelerde görüş ve güç birliği şart.
Karabayık CHP’nin A Takımı’nda!
CHP Parti Meclisi’ne Bursa’nın milletvekillerinden Orhan Sarıbal ve Lale Karabıyık’ın girmesi, kentin konumu açısından önemli gelişmeydi.
Erkan Aydın’ın da, TBMM Grup Yönetimi’nde yer almasıyla Bursa’nın PM’de, 3 isimle yer alacağını duyurmuştuk.
Karabıyık, ayrıca sosyal politikalardan sorumlu ‘Genel Başkan Yardımcısı’ yapılınca, A Takımı’na da girmiş oldu.
Mumcu’ya Bursa farkıyla anma
Suikastla susturulan Uğur Mumcu, Bursa’da anıldı.
Demokratik eylemlerin art niyetli mecralara çekilmek istendiği Türkiye’de, Bursalı gazetecilerden Dursun Eroğlu’nun dün için yorumuyla “Polis yok, TOMA yok... Kargaşa yok. Karanfiller. İyi dilekler... Bursa farkı mı desem...” deniliyordu.
Kış lastiği sorunuyla ‘tehdit’
Taksi, dolmuş ve minibüslerde, kar lastiği denetimleri yapılıyor, ancak gözlem ve şikayetlere göre, başka yöntem gerektiğinden söz ediliyor.
Cadde ve başlıca mahallelerdeki ‘ana durak’ noktalarına da denetim yapılmasının, soruna çözümde ‘etken’ olacağı vurgulanıyor.