“Mudanya Güzelyalı’da oturuyorum. Her gün Bursa’daki işime giderken Geçit’ten sonra BursaRay’ı kullanıyorum.
Bu yolculuğumda genelde yurtdışından alınıp bakımı yapılan ve boyanan eski vagonlara denk geliyorum. Ama bu vagonlar bir alem..
Vagonların içinde yolcunun tutunabilecei yerler çok az. Vagonların kapıları çarpıyor. Çok anormal gürültü var.. Ve nedendir bilinmez yolculara istasyonlar için gerekli uyarı anonsları da yapılmıyor.
Yani eski vagonları alıp sefere sokmak için sadece boyamak kafi gelmiyor. Bu konuda BURULAŞ yöneticilerinin dikkatlerini çekmek istiyorum.
Ayrıca bu vagonların bazıları da sık sık arıza yapıp yolda kalıyor.
Geçenlerde bir yakınımın çektiği fotoğrafı sizlerle paylaşıyorum.
BursaRay’ın doğu hattında sefere çıkan eski vagonlarla oluşan katar arıza yapıp yolda kalmış. Ve bütün yolcular da mecburen vagonlardan inip raylar arasından yürüyerek varmak istedikleri noktalara büyük bir zorluk içinde ulaşma gayreti içindeler.
Saygılarımla..” - Nurettin GÜREL
Burulaş’tan bir açıklama bekliyorum
“17 Kasım 2015 Salı günü saat 14.00-14.30 sularında Şehreküstü istasyonundan Nilüfer yönüne gitmek için BursaRay’a bindim.
Beşevler istasyonunda indikten sonra artan kontörümün BuKart’ıma iadesi için ilgili cihaza okutmak istedim. Ancak ‘borç yok’ yazısıyla karşılaştım.
Oysa benden önce bir öğrenci bu işlemi yapıp iade kontürünü tekrar kartına hemen yükletebildi.
Durumu bir istasyon görevlisine sordum, bilmediğini söyledi. Bir güvenlik görevlisi de beni Şehreküstü merkez istasyonuna yönlendirdi..
O gün BursaRay’a binmeden önce herhangi bir toplu taşım otobüsüne da binerek kartımı validatöre okutmuş değilim..
Bu nedenle yaşadığım olayı Sayın BURULAŞ yöneticilerine soruyorum, bu nasıl bir uygulama? Herhangi bir arıza mı var?.. Yoksa sessiz sedasız ulaşıma yeni bir zam mı uygulandı da haberimiz yok?. Burulaş’tan açıklama bekliyorum.”
Adının açıklanmasını
istemeyen bir hanım
TEŞEKKÜR PANOSU
Bayram Yurtseven’e
“Tarihi İvazpaşa Çarşısı’ndaki Alçelik Madeni Eşya mağazasından evimize masa, sandalye ve bir de puf aldım. İşyeri sahibi Bayram Yurtseven büyük bir saygı içinde ricamı kırmadı ve gerekli indirimi yaptı. Aldığım eşyalarımı bir gün sonra evime teslim edeceğini söyleyip adresimi alarak geleceği saati de bildirdi.
Ertesi gün söz verdiği saatten de önce Nilüfer’deki adresime getirdiği eşyalarımı görünce şaşırdım. Öyle güçlü, özenli ve güzel bir şekilde ambalajlamış ki hayret ettim.
Verilen sözlerin yerine zor getirildiği günümüzde Bayram Bey’in bu duyarlılığı beni çok mutlu etti. Teşekkürlerimle örnek olmasını diliyorum.” Neşe DAĞHAN