Hava Durumu

Bodur güller ile büyük güzellikler

Yazının Giriş Tarihi: 08.06.2017 07:30
Yazının Güncellenme Tarihi: 08.06.2017 07:30

"Çektiğim güzel bir fotoğrafı bu mübarek ramazan ayında gazetenizin tüm okurlarıyla Bursa sevdalısı olarak kıvançla paylaşıyorum..
Bursa genelinde park ve bahçeler yemyeşil. Buralara gidip huzur buluyoruz. Hepsi de çok bakımlı.
Emeği geçenlere gerçekten çok teşekkürler.

Çeşitli sorunlarla içiçe yaşadığımız bugünlerde böylesine bakımlı, rengarenk çiçeklerle dolu parklarımız bize huzur ve yaşam direnci veriyor.
Yalnız dikkatimi çeken bazı parklarda senede 3-4 kez çiçek dikimi oluyor ve bunun da maliyetinin çok yüksek olduğunu düşünüyorum.
Gönderdiğim fotoğrafı Mihraplı Parkımızda çektim.
Parka çok sayıda çiçek dikildiğini, boşalan çiçek kasalarından anlıyoruz. Bir bölüme ise tamamen güller dikilmiş ve çok da güzel olmuş, hepsi açmış.
Bodur güller çok yıllık oldukları için uzun süre ömürlerini sürdürecek ve bakım maliyetleri de az olacak.
Bu anlamda bodur güllerin yaygınlaştırılmasının çiçek dikim ve bakım maliyetleri üzerine olumlu etkisi olacağını düşünüyorum.
Konuyu yetkililerin dikkatine sunuyor ve tekrar kutluyorum.."
Saygılarımla.. S.Ö

-Zeytinlikte bir inşaat!

"Mudanya'ya yaptığım bir ziyarette tanık olduğum bir olayı köşenizden paylaşmak istiyorum.

Zeytin ağaçlarıyla dolu alanlarda son zmanlarda alınan veya alınacak olan kararlarla ilgili görüş ve tartışmalar devam ederken ilçenin Yeni Mahalle kesimindeki zeytin ağaçlarla dolu arazide bir inşaatın başlamış olduğunu yadırgadım ve fotoğrafıyla da belgeledim.

Zeytinlik alanlarda inşaat furyası daha ne zamana kadar devam edecek?. Eğer edecekse de en azından bu alanlardaki zeytin ağaçları uzmanların yönetiminde başka arazilere taşınmalı..

Temennim; buradaki ağaçlar da başka yerlere naklediliyor ve kesilmiyordur." Özgür ER

-Yenişehir Havaalanı ve gece versiyonu

"Yenişehir Havaalanı Bursalılara hem uzak, hem fiziki imkanlar olarak zorluklar var.
Bagaj teslim bantı yeri öyle kısa ki insanlar içiçe. Toplu taşıma başka sorun. BuKartı olan olmayan ve olmayan için de.
Elinde valizle otobüs koridorundan zorla geçildi.
Valizler zorla sağa sola kondu. Otobüste oturacak yer yok. Yol uzun. Uçakla geldik
Ama ayakta zor koşullarda kente dönüyoruz.

Bir de işiniz olsa. Mesela kayıp bagaj vb. oyalansanız ve o otobüsü kaçırsanız kaldınız oralarda.
Havaalanı genel toplu taşıma ağı dışında ama İstanbul Atatürk ve Sabiha Gökçen, İzmir Adnan Menderes, Londra Heatrow- Londra Gatwick hepsi şehiriçi ulaşım ağına bağlı.
Trabzon da bile inince bırakın Trabzon'a Rize, Hopa'ya bile sık sık otobüs kalkıyor.
Bir de bunun gece versiyonu var. Gece Ankara'dan gelen uçakta ön koltuklarda çoğu kez protokol mensupları oturuyor. Bir başka gün de kayak turnuvasından dönen ekip vardı. Malzemelerini zar zor otobüse koydular. Bazıları kendi aracına bindi bu sorunu görmedi. Gece Santral Garaj'ın orada kişiler kaldı.
Otobüs Terminal'e bile gitmiyor. Balıkesir-Çanakkale gibi yerlere devam edecek yolcular vardı. Eşyalarla zorluk içinde kaldılar. Bursa Nilüfer'de, Özlüce Görükle gibi semtlere zaten araç yok. Mudanya'da aynı şekil. Yıldırım'ın Osmangazi'nin diğer mahallerine ulaşmak zor.
Otobüste 65 yaş kartı da geçmiyor. Kestel Metro'ya hareketten kırk dakika sonra geldik. 11:30'da kalkmıştı.
Kestelden Metro'ya binerek Acemler'e ulaşabildik..
Sorunlara çare bulunmalı..Sayın yetkililer bu saptamalarımı dikkate alırlarsa sevinirim.

-Ziraat Parkı'nda dikkatsiz uygulama

"Torunum okula gidiyor.. 25 Mayıs 2017 günü okulumuzun düzenlediği bir geziye katıldık..
Ben de velisi olarak tornumun yanındaydım. Hürriyet'e Ziraat Parkı diye çok güzel bir park yapmışlar. Oraya gittik. Çok güzel olmuş.. Çok çok teşekkür ediyoruz.
Fakat dikkatsiz bir uygulama ile karşılaştık.
Öyle bir şey ki sabah 09.30'da parka ulaştığımızda tüm çimler ve oturma bankları sırılsıklam ıslak, yerler de çamur içindeydi.

Parkta yapılacak sulama çalışması sabahın çok daha erken saati veya gece yapılamaz mıydı?. Çünkü bugünlerde okulların kapanmasına az kaldığı için genellikle öğrenciler okul gezileri için bu parka götürülüyor. Çocuklarımızı uzun zaman yeşil alana bırakamadık. Piknik mevsiminde akşamdan sulama olsa böyle olmazdı. Lütfen görevliler uyarılsın.. Zaman zaman da mahalle aralarındaki küçük çocuk parklarını suluyorlar. Çocuklar çimlerde oynayamıyor.

Çocuklarımız çimlerde oynayamayacaksa niçin her yer çimlendiriliyor?.." Emine SAKA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!